KRÁL DRONŮ 2018
  • Žhavé novinky na trhu

    Žhavé novinky na trhu

    Monitorujeme to nejlepší, co přichází na trh RC modelů

    Chci číst více

  • Odborné návody

    Odborné návody

    Radíme, jak poladit a vylepšit vašeho miláčka

    Chci číst více

  • Vyberte si to své

    Vyberte si to své

    U nás zjistíte, který RC model bude ten pravý

    Chci číst více

  • 01
  • 02
  • 03
/ 03

Co u nás najdete

Husté videa

Husté videa

Neuniknou vám nejnovější unpackingy, recenze a DYI tutoriály!
Slevy

Slevy

Pravidelně uvádíme nejlevnější modely ve výprodejích
Poradna

Poradna

Chcete začít s RC modely? Dostaneme vás do toho!

Jak funguje RC model letadla

Nejnovější analytické průzkumy našeho webu zjistily, že jsou v současnosti oblíbenější více RC letadla, než RC auta. Tím pádem chceme, aby si noví nadšenci nemuseli vyhledávat informace složitě a přečetli si náš návod, jak fungují RC letadla a podle něj si pak mohli i vybrat.

Pokračovat ve čtení

Výběr RC auta na Vánoce

Je poslední den listopadu, což značí, že prosinec je za dveřmi a s ním také Vánoce, jedny z největších svátků v roce. Pravděpodobně vymýšlíte dárky pro své nejbližší, kterými je obdarujete. Pro případ, kdybyste se rozhodli koupit rc model auta, jste tady správně. Poradíme vám s výběrem toho pravého. 

rc auto

Pokračovat ve čtení

Jak vybrat expediční RC model?

Léto se blíží, co takhle pořídit nějakou novou hračku? Že to zní zajímavě, to si pište! Na výběr máte opravdu velké množství rc modelů. Tento článek budu mířit ale na tzv. expedice. Víte, co to je? Jedná se o disciplínu, kde máte možnost vyzkoušet si na vlastní "kůži " a v malém měřítku skutečnou off-road výpravu. Taková výprava se může odehrávat na dvorku, v parku nebo místě, kde je občas nějaká louže nebo bláto. Pokud vás expediční modely zaujaly, začtěte se do článku.

Pokračovat ve čtení

Jak na Airbrush a výběr stříkací pistole

V dnešním článku se podíváme na to, jak rc modelu dát barvu. Metod je hned několik od nejjednodušších až po složitější. My se budeme zabývat technologií stříkání "airbrush". Až si vysvětlíme, o co se vlastně jedná, zmíním, podle čeho vybírat vhodnou pistoli. Tak se do toho pusťme!

Pokračovat ve čtení

Výběr dronu pečlivě zvažte!

Chcete si koupit dron? Dávejte pozor! Většinou vám prodejce nabídce pouze kvadrokoptéru místo drona. Slovíčko dron pochází ze zkratky UAV (Unmanned Aerial Vehicle). Jedná se o autonomní létající stroj, který je řízen na dálku a jeho let lze naprogramovat dle účelu. Odkud se asi tak vzal? Správně! První zmínky o dronech pochází z americké armády. Dnes se drony používají kromě průzkumů také k civilním úkolům nebo pro zábavu. Jak správně vybrat takový dron? To se dozvíte v tomto článku.

dron

Pokračovat ve čtení

Další články...

Napište nám

Chcete ještě konkrétněji poradit popřípadě radu zkušeného technika? Jsme tady pro vás!